FORRÁS: SHUTTERSTOCK

Sokan hajlamosak elfelejteni ezt a fontos befizetési határidőt, pedig már nagyon közel van, így jobb, ha beírod a naptárba.

FORRÁS: SHUTTERSTOCK

Sajnos a határidők folyamatosan végigkísérik az életünket, azonban ha a NAV-nak kell fizetni valamit, akkor érdemes nem elfelejteni azt a bizonyos dátumot, mert rosszul is elsülhet a dolog.

Március 16-án éjfélig kell befizetni a gépjárműadó első részletét – hívta fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) hétfőn az MTI-nek küldött közleményben. Legegyszerűbben az elektronikus tárhelyre kapott értesítésekben, határozatokban szereplő linkre kattintva, vagy a Nemzeti Adó- és Vámhivatal applikációban, a NAV-Mobilban fizethető be az adó, a pénzforgalmi számla nyitására kötelezettek átutalással rendezhetik a befizetést – írják a közleményben.

Az elektronikus elérhetőséggel rendelkezőknek a határozatokat, értesítéseket a NAV elektronikusan – cégkapura, vagy hivatali tárhelyre, KÜNY-tárhelyre – küldte mindenkinek. Elektronikus elérhetőséggel nem rendelkezők postán kapják meg a dokumentumokat – közölte a NAV. Kiemelik, hogy a gépjárműadó első részletét március 16-ig – március 15-e munkaszüneti nap -, a második részletét szeptember 15-ig kell befizetni a 10032000-01079160 számú, NAV Belföldi gépjárműadó bevételi számlára. Az átutaláskor az adószámot vagy az adóazonosító jelet fel kell tüntetni a közlemény rovat elején, ha ez elmarad, akkor a NAV nem, vagy csak késedelmesen tudja a befizetett összeget a befizetőhöz kapcsolni.

A gépjárműadó befizetése a NAV-Mobil Gépjárműadó-menüpontjában vagy a NAV ügyintéző felületén, az Ügyfélportálon (ÜPO) is pillanatok alatt teljesíthető. Az applikáció letölthető a Google Play és az App Store kínálatából is, mindig a legfrissebb verziót kell használni – tájékoztatott a NAV.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük