Kérdőíves felméréssel kutatja a felhasználók véleményét a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – üzeni közleményében a NAV.
A kutatásban a fő adóhatósági tájékoztató és ügyintéző felületek, a NAV-honlap, a NAV Ügyfélportál és a NAV Infóvonal (ÜCC) felhasználóinak véleményét kérik. A cél az ügyintézői felületek korábbi fejlesztéseinek vizsgálata, a felhasználói tapasztalatok megismerése, hasznosítása.
A néhány perc alatt kitölthető, anonim kérdőív kitöltői a NAV honlapjáról, a NAV Ügyfélportálról (ÜPO) és a NAV telefonos Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszeréről (ÜCC), e felületek működéséről, használhatóságáról mondhatják el véleményüket.
A kérdőívet az említett felületeket rendszeresen használó ügyfeleknek juttatja el a NAV. A részvétel a kutatásban önkéntes, az adatok feldolgozása anonim.