Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Örülhetnek a a magyar divatrajongók: Magyarországra is megérkezett a világ egyik leghíresebb webáruháza


Több mint 1700 márka 350 ezer terméke lesz elérhető a Zalando hazai kínálatában, így a magyar divatrajongók egy egészen új platformon találják meg a stílusukhoz leginkább illő darabokat. A piaci bevezetés alkalmából a márka hazai kreatív csapattal, művészekkel és influenszerekkel kollaborált, és olyan nevekkel indítja el az önkifejezésre fókuszáló kampányát, mint Kovács Patrícia, Keller Adél, Szabó Hédi és WhisperTon, akik a Zalando páratlan kínálatának segítségével mutatják meg egyedi stílusukat  – írja az elite.hu.

A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmód platformja, nagyszabású kampánnyal ünnepli magyarországi indulását. A márka hazai művészek és tartalomgyártók bevonásával inspirálja a divatrajongókat, hogy szabadon, saját stílusuknak megfelelően tudják kifejezni önmagukat, a platformon elérhető több, mint 1700 márka segítségével.

„Az Én Stílusom. Az Én Történetem” elnevezésű kampány az online áruház divatkínálatának sokszínűségét tükrözi, és bemutatja, hogy a platformon tényleg mindenki megtalálhatja saját stílusát, valamint a magyar divatkultúrából is mutat egy szeletet: hazai fotósok, művészek és kreatív szakemberek segítségével helyezi reflektorfénybe azokat, akik stílusukkal ünneplik egyediségüket.