fbpx
Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Nagy bejelentést tett a Tesco: sok magyar örülhet


Tovább bővül a Magyar Termék védjegyekkel ellátott készítmények száma a Tesco kínálatában, a hazai eredet és az ellenőrzött minőség hangsúlyozása érdekében az üzletlánc a saját márkás árucikkein is használni fogja a védjegyet – közölte Magyar Termék Nonprofit Kft. és az áruházlánc.

A közlemény szerint ezt is tartalmazza a stratégiai megállapodás, amelyet kedden írtak alá, hogy elősegítsék a magyar termékek népszerűsítését, a fogyasztók tudatos vásárlását.

Ma már 220 vállalat több mint 5000 terméken használja a védjegyek valamelyikét. Ezek gazdasági jelentősége óriási:

ÖSSZÁRBEVÉTELÜK TÖBB MINT 1700 MILLIÁRD FORINT, GYÁRTÓIK PEDIG 43 EZER EMBERT FOGLALKOZTATNAK

– idézi a közlemény Benedek Esztert, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjét.

A védjegy ismertsége 95,7 százalékos, a fogyasztók 84,2 százaléka pedig jellemzően a csomagoláson lévő védjegyek alapján tájékozódik a termék hazai eredetéről – tette hozzá.

A Tesco eddig a különböző hazai gyártók több mint 600-féle Magyar Termék emblémás készítményét forgalmazta.

Kámán Tamás, a Tesco beszerzési igazgatójának tájékoztatása szerint

A CÉG 2021-BEN 27.000 TERMÉKET FORGALMAZOTT, EBBŐL TÖBB MINT 21.000 HAZAI EREDETŰ,

az áruházlánc árbevételének több mint 60 százaléka került vissza magyar szállítókhoz.

A Trade magazin napokban közölt magyarországi kiskereskedelmi toplistáján a Tesco a harmadik helyen áll 921,8 milliárd forintos 2021-es éves becsült bruttó forgalommal.


Don`t copy text!
%d bloggers like this: