Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Nagy bejelentés egy áruházlánc: több száz népszerű termék kerül kevesebbe kínálatában


A Penny bejelentette, több száz népszerű termék kerül kevesebbe az áruházlánc kínálatában.

Képünk illusztráció Fotó: getty images

Január óta közel 400 termék árát csökkenti tartósan, akár 33 százalékkal a PENNY. Az árcsökkentés elsősorban a tejtermékeket, a száraztésztákat és a húskészítményeket érinti, de az áruházlánc folyamatosan bővíti a kedvezményes árucikkek körét.

Valamennyi háztartásra hatalmas terheket ró az infláció – ebben igyekszik segíteni a PENNY vásárlóinak azzal, hogy eddig közel 400 termék árát csökkentette jelentősen az év eleje óta. Az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb, pénztárcabarát árakon érhetőek el az áruházlánc kínálatában.

A tartósan csökkent árú termékek már most is az alábbi kedvezményekkel vásárolhatók meg:

  • A tészták átlagosan 17 százalékkal,
  • a sajtok 15-20 százalékkal,
  • a felvágottak pedig 10-15 százalékkal olcsóbban érhetők el,
  • az egyes kávé- és teafajták átlagos ára közel 20 százalékkal mérséklődött,
  • bizonyos kényelmi termékek pedig átlagosan 17 százalékkal csökkentek.

Továbbá több, a közelgő húsvéti vendégváráshoz elengedhetetlen finomság ára is mérséklődik, ráadásul a kedvezményesen megvásárolható készételeknek köszönhetően a konyhában kevésbé aktívak is gondoskodhatnak az ünnepi hosszú hétvégén a finomságokról.

A PENNY-nél folyamatosan tárgyalunk a beszállítóinkkal, hogy a vásárlóknak a legkedvezőbb ajánlatokat nyújtsuk üzleteinkben. Ennek eredményeit teljes mértékben az árak csökkentésére használjuk fel, ezért fogyasztóink számára még jobb ár-érték arányú termékpalettát kínálhatunk.”

A fogyasztói kosarak alakulását szintén folyamatosan figyelemmel kísérjük, az elmúlt időszakban jelentős eltolódás mutatkozott a sajátmárkás és olcsóbb termékek irányába, illetve jelentősen megnőtt az akciók iránti nyitottság. Ezekre reagálva döntöttünk úgy, hogy januártól folyamatosan csökkentjük több száz termékünk árát, valamint továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk a hetente megjelenő akciós katalógusunkra, a PENNY hűségkártyás ajánlatokra, és a PENNY applikációban elérhető digitális kuponokra is” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük