Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Európa egyik vezető online divatáruháza érkezik Magyarországra


A Zalando, Európa egyik vezető online divatáruháza további 8 európai piacra lép be, többek között Magyarországra is, és ezzel összesen 25 országban lesznek elérhetők.A platformot 2008-ban alapították Berlinben és azóta 38 millió aktív vásárlóval rendelkezik. Termékeik között vannak ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek is.

2020 során a Zalando aktív vásárlóinak száma 25 százalékkal nőtt, és elérte a 38,7 millió fő

Robert Gentz, a Zalando társügyvezetője elmondta:

„2020 olyan év volt, amelyet korábban nem láthattunk. Továbbra is hosszútávú célunkat tartjuk szem előtt, hogy a Zalando legyen a kiindulópont a divat világában. A következő években is a növekedésre és a hosszútávú beruházásokra koncentrálunk majd.”

A weboldalon számos márka, üzlet és kiskereskedő is megtalálható. A partnerprogram 24 százalékot tett ki a webshop teljes forgalmából. Jelenleg 3400 üzlet csatlakozott a programon keresztül mint például a Nike, az Adidas és a Converse.

/media1.hu/