Kedden teljesen összeomlott a Vodafone és a Telekom, az ügyfelek nem tudtak tévézni, telefonálni, internetezni sem. A két szolgáltató közlése szerint a leállást áramkimaradást okozta. Lapunk értesülése szerint a Vodafone kompenzálja a szolgáltatásleállásért ügyfeleit.
„A Vodafone Magyarország sajtóosztályán elmondták, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt, amelynek oka a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt.
A január 2-3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 Ft-ot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít.
Az érintett ügyfeleket sms-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről.” – közölte a Vodafone Magyarország az Economxszel.
Mint korábban megírtuk, január 2-án kedden szinte teljesen leállt a Vodafone és a Telekom szolgáltatása: sem internetezni, sem telefonálni, sem tévét nézni nem lehetett. nem lehetett órákon keresztül, s nemhogy későn este, még másnap is akadozott a szolgáltatás, melyet a Vodafone Facebook oldalán el is ismert, és előfizetői türelmét kérte.
A nehéz órák után mindkét szolgáltató arról tájékoztatta az előfizetőket, hogy áramellátási hiba miatt tapasztalhattak szolgáltatáskiesést.
A Vodafone kommunikációja szerint „a kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek.