Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Jó hírt kaptak a SZÉP-kártyások: nagy kedvezményt jelentettek be számukra


Több mint 300 hazai szálláshely-szolgáltató kínál a jövő január–februári foglalásokból 20 százalékos kedvezményt azon vendégek számára, akik a fizetéshez SZÉP-kártyájukat is használják. A Visit Hungary téli kampánya azért is érdekes, mert a kampány éppen abban az időszakban indul, amikor a SZÉP-kártya-keret 50 százalékát már lakásfelújításra is el lehet költeni.

Országos kampányt indított a Visit Hungary, melynek keretében a szolgáltatók árengedményekkel csábítják a SZÉP-kártya-tulajdonosokat év eleji szállásfoglalásra.

Az őszi–téli időszak belföldi forgalmát élénkítő országos kampányhoz csatlakozó szálláshely-szolgáltató kínál a jövő január–februári foglalásokból 20 százalékos kedvezményt azon vendégek számára, akik a fizetéshez SZÉP-kártyájukat is használják.

Felértékelődik tehát a kártyás költés, nem függetlenül a kormány 21 pontos téli akciócsomagjától, melynek egyik eleme, hogy 2025-től átmenetileg lehetővé válik a Széchenyi Pihenő Kártyára érkező juttatások 50 százalékának a felhasználása lakásfelújításra.

A SZÉP-kártya-használatot erősítő kampány részletei, valamint a kedvezményt biztosító szolgáltatók már elérhetők a csodasmagyarorszag.hu oldalon – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) leányvállalataként létrejött Visit Hungary Zrt.

A magyarok közül is egyre többen töltik a karácsonyt és az óév utolsó napjait belföldi kikapcsolódással, ugyanakkor a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai alapján

az ünnepi szezont követően trendszerűen visszaesik a belföldi turisztikai kereslet hazánkban.

A csendesebb év eleji időszak kiegyensúlyozására, a január–februári foglalások ösztönzésére indította el a Visit Hungary az országos marketingkampányát.

A reklámok egyaránt szólnak

  • a rövid kiruccanásokat és hosszú hétvégéket kereső fiatal felnőttekhez,
  • a főszezonon kívül is rugalmasan utazni tudó idősebbekhez, valamint
  • a kisgyermekes családokhoz.

A forgalomélénkítés mellett a kampány további célja a SZÉP-kártya-költések ösztönzése is, hiszen ez a belföldi turizmus egyik hajtómotorja.

Bár a kártyabirtokosok az év első kilenc hónapjában összesen több mint 327 milliárd forintot használtak fel, szeptember végén a kártyákon még 92 milliárd forint állt rendelkezésre, mert egyidejűleg a feltöltések is nőttek

– hangsúlyozza Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója.

A Visit Hungary téli akciójához már több mint 300 szolgáltató csatlakozott.

Így változnak a cafeteria adószabályai jövőre – mutatjuk a részleteket

A dolgozókat sok helyen próbálják béren kívüli juttatásokkal is motiválni a vállalatok. Mutatjuk, hogy adózási szempontból hogyan változnak a cafeteria szabályai.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük