Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Jelentős változást vezetett be a Telekom, minden ügyfelet érint


A szolgáltató ügyfelei most már a DÁP-on keresztül is be tudnak lépni az ügyfélfiókjukba, így egyszerűsítve az online ügyintézést.

Június 1-től csatlakozhatnak a Digitális Állampolgárság Programhoz a piaci szervezetek. Amelyik szolgáltató összeköti rendszerét a DÁP platformjával, annak ügyfelei a Digitális Állampolgár mobilalkalmazás segítségével tudnak belépni a szolgáltatók online ügyintézési felületeire, így nem szükséges külön regisztrálniuk vagy egyeztetniük a személyes adataikat az ügyintézés során – írja a hvg.hu.

Az egyik első csatlakozó a Telekom lett: DÁP-kompatibilissé tette a Telekom-fiókba történő belépést.

A szolgáltató felhívja ügyfelei figyelmét, hogy amikor először használnák a DÁP mobilalkalmazás segítségével történő belépést, akkor azt a telekom.hu weboldalon tegyék, ahol egy rövid regisztrációs folyamatot kell elvégezni ahhoz, hogy a későbbiekben már felhasználónevek és jelszó nélkül, DÁP-os azonosítással be tudjanak lépni akár mobiljukról is.

Az azonosítást követően a Telekom-fiókba belépve már nem csupán a szokásos dolgokra lesz lehetősége az ügyfélnek, hanem

a személyes adatokat is lehet online módosítani, és így a szolgáltató egyik üzletébe sem szükséges ellátogatnia.

A Digitális Magyarország Ügynökség tájékoztatása szerint folyamatosan csatlakoznak majd újabb szolgáltatók a programhoz, jelenleg 125 szervezet dolgozik a bevezetésen, pénzügyi, telekommunikációs és közműszolgáltatók is tesztelik az éles rendszert.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük