Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Tombol az árháború: működnek az árakciók, csökkennek az árak a hazai üzletekben


Ahogy arról az Origo beszámolt, csütörtöktől lépett életbe az infláció letörése érdekében hozott újabb kormányzati intézkedés: elindult az élelmiszerek kötelező akciózása. Ennek hatására a hazai üzletekben máris érzékelhetően csökkenésnek indultak az árak, a kiskereskedelmi láncok egymás után jelentik be kedvezőbb árajánlataikat és árakcióikat.

©ALDI SÜD_Filiale der Zukunft_8

A Tesco például a kötelező árcsökkentések mellett folytatja a saját akcióit is, ami hozzájárul a további általános árcsökkenésekhez a hazai piacon. Csütörtöktől egyébként 50 százalékkal olcsóbb náluk a vaj, 48 százalékkal a tejföl és 45 százalékkal a friss zöldség.

A Lidl által alkalmazott kedvezmények mértéke a kötelező akciózásba bevont termékeknél 20–50 százalék között alakul. A június 1-jétől június 7-ig tartó időszakban a friss húsok és húskészítmények esetében 25–30 százalékos kedvezményt biztosítanak, egyes tejek és tejtermékek, valamint a pékáruk 25–40 százalékkal olcsóbban érhetők el, továbbá a megjelölt gyümölcsöket 25–30 százalékos kedvezménnyel lehet megvásárolni.

A Penny a kötelezően előírt 10 százalékos kedvezmény helyett akár 30 százalékos árengedményt is biztosít a 20 kiemelt kategória egy-egy termékére. A hetente frissülő ajánlatokkal jelentkező akciós újságjukban a kiválasztott árucikkeket kiemelt helyen jelenítik meg, és például a tejföl, az alma, a hagyma, különböző pékáruk és tejtermékek, vagy a kávé is legalább 30 százalékkal olcsóbb lett csütörtöktől. Az Auchan áruházaiban sem csak a központi akciókban részt vevő termékeket kínálják olcsóbban, hanem ezeken kívül hetente mintegy 3000 árucikkhez lehet kedvező áron hozzájutni.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük