Közzétette - Kategória - Magyarország hírei - Bűnügyi - Gazdasági - Politikai hírek

Robotasszisztenst vezet be az egyik hazai nagybank


Kate néven mutatkozik be az ügyfeleknek a bank digitális munkatársa.

Képünk illusztráció

Digitális asszisztens szolgáltatást indított a K&H Bank Magyarországon is, azt követően, hogy az anyavállalat KBC már hasonlót használ Belgiumban, Csehországban, Bulgáriában, Szlovákiában. Mint a bank közleményében írta, Kate-et már közel 110 ezer magyar ügyfél kipróbálta, mintegy 94 ezer kérdést intéztek hozzá, ezek harmadát szóban. Az robotasszisztens felismeri a leggyakrabban használt funkciókat, vagy elvezet a keresett helyre. A következő hónapokban a most elérhető mintegy 30 funkció továbbiakkal bővül majd. A vállalati ügyfelekre még nem terjesztették ki a szolgáltatást, a jövőben vizsgálják ezt a lehetőséget. A csoport három éve indította Kate fejlesztését, a magyar piacon egy éve dolgoznak rajta.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük