Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Remek hírt kaptak a magyar vásárlók – A kötelezőn akciókon túl, 20-50 százalékos akciókat jelentettek be


A Lidl Magyarország a rendeletben előírt 10 százalékos árcsökkentés helyett többet ad vásárlóinak, így a kedvezmények mértéke 20- 50 százalékot között alakul a június 1-jétől életbe lépő kötelező akciók esetében. A piacvezető áruházlánc célja, hogy stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar családokat és a lehető legjobb árak biztosításával segítse őket a mindennapi bevásárlásban.

Címlapkép: Getty Images

A diszkontlánc január óta folyamatosan csökkenti az árakat, többek között a beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával már több mint 500 termék árát mérsékelte, amit a kötelező akciókkal tovább folytat. Ennek eredményeként a vállalat az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket a június 1-jétől életbe lépő rendeletben előírt 10 százalék helyett, jelentősen nagyobb mértékben, akár 20-50 százalék közötti kedvezménnyel kínál vásárlóinak, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet. Az áruházlánc ezirányú intézkedésnek köszönhetően a 2023. június 1-jétől június 7-ig tartó időszakban többek között

  • a friss húsok és húskészítmények esetében 25-30% kedvezményt biztosít majd,
  • míg az érintett tej és tejtermékek, valamint a pékáruk 25-40 százalék közötti akciókkal lesznek elérhetőek,
  • továbbá a megjelölt gyümölcsöket 25-30 százalék kedvezménnyel lehet majd megvásárolni.

Vállalatunk folyamatosan azon dolgozik, hogy Magyarország Kormányának stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar embereket, és ennek keretében már ezidáig is számos lépést tettünk. Legújabb intézkedésünknek, a „Többet adunk” akciónknak köszönhetően a kötelező 10 százalékos árcsökkentés helyett 20-50 százalékkal mérsékeljük az árainkat az érintett termékek esetében, ami az első héten átlagosan 31 százalékos kedvezményt jelent. Piacvezető áruházláncként fontosnak tartjuk, hogy minden esetben a lehető legjobb árakat tudjuk biztosítani, hiszen így tudunk maximálisan vásárlóink mellett állni.” – emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük