A 21 óráig nyitva tartó üzletek is a nyitvatartási időnél egy órával hamarabb, 20 órakor bezárnak. A 1414-es lakossági és a 1400-ás üzleti telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkciókkal áll rendelkezésre és a várakozási idő is az átlagosnál hosszabb lehet.
Az informatikai rendszerek ütemezett karbantartása mobil- és otthoni szolgáltatások működését nem érinti, a Telekom ügyfelei a mobil díjcsomagjukba foglaltak szerint tudnak majd telefonálni és mobilnetezni, valamint az otthoni szolgáltatások: az otthoni (vezetékes) telefon, internet és a TV szolgáltatás is működni fog – közölték.
A Telekom a karbantartás időtartamára automatikusan korlátlan belföldi netet biztosít minden lakossági és üzleti mobil ügyfele számára.
A karbantartás ideje alatt roaming helyzetben nem lesz lehetőség netbővítő aktiválásra, ezért aki külföldi utazást tervez, még a leállás előtt gondoskodjon annak bekapcsolásáról. Erre vonatkozóan is felhívást tett közzé a Magyar Telekom.
Havidíjas mobilszolgáltatási előfizetéssel rendelkezőknek pedig a következőkről kell tudniuk:
Számlabefizetés, számlainformációk elérése nem lesz lehetséges (a számlák az érintett időszakban kizárólag eseti banki átutalással, valamint készpénzátutalási megbízással rendezhetők).
Az előfizetéshez kapcsolódó adatmódosítás valamint díjcsomag módosítás ebben az időszakban nem lesz lehetséges.
Egyenlegkövetés, hazai, EU-s és EU-n kívüli netbővítő vásárlás nem lesz elérhető.
Mobil előfizetéshez vásárolt Max és Netflix új regisztráció, módosítás, lemondás nem lesz elérhető, de a streaming működni fog.
Domino ügyfelek még a leállás előtt tegyék meg egyenlegük online feltöltését, valamint, ha az éves adategyeztetésük határideje ekkor járna le, azt végezzék el időben – figyelmeztetett a Telekom.
A Magyar Telekom kapcsán további aktualitás, hogy a magyarországi árvízhelyzethez kapcsolódóan a társaság ügyfelei tíz napig felhasználható száz percet és 15 gigabyte mobilnetet kapnak. A Telekom mobilszolgáltatással (havi díjas, Domino, lakossági, üzleti és flottás) rendelkező ügyfelek számára szeptember 18. és 30. között díjmentesen biztosít 10 napig felhasználható 100 perc beszélgetést vagy 15 gigabyte mobilnetet. Ehhez azonban aktiválni kell a lehetőséget. Az árvíz miatt a Telekom fizetési haladékot is biztosít a számlákra, amennyiben az ügyfél igényli azt.