A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Édességgyártók Szövetsége szerint még mindig slágerterméknek számít a húsvéti csokoládéfigura, azonban idén durván megdrágult a boltokban a népszerű termék.
– mondta a Tényeknek Fodor Attila, a CBA üzletlánc kommunikációs igazgatója, hozzátéve, hogy a legtöbben a minőségi csokoládékat keresik, és ha drágább, akkor inkább kevesebbet vásárolnak. Mint mondta, a tejbevonómasszával készült, gyengébb minőségű csokifigurák mostanra már eladhatatlanná váltak, és egyre több vásárló nézi meg a csomagoláson azt, hogy mennykora a csokinyuszi kakaótartalma – szemlézte az Index.
A riportban arra is kitértek, hogy a kereskedők szerint a sonkát és tojást – a csokikkal ellentétben – az ünnep előtti másfél hétben veszik meg a legtöbben.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Édességgyártók Szövetsége hétfőn közölte, hogy változatlan a csokinyúl és a csokitojás a húsvéti édességpiac slágertermékei, a forgalom pedig várhatóan a korábbi évek szintjén alakul. Ugyanakkor megjegyezték, hogy a növekvő árak miatt általánosan kevesebb édességet vásárolnak a magyarok, de remélhetőleg ez a tendencia a húsvéti vásárlásokat nem érinti.