Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Bajban vannak a bortermelők, mert nem isznak eleget a fiatalok


A fiatal felnőttek nem isznak bort, így egy új tanulmány szerint a bortermelőknek erőfeszítéseket kell tenniük azért, hogy megnyerjék őket.

Szerzői jog: stockbroker/123RF

A The New York Times által idézett új vizsgálat szerint az amerikai boreladási adatok kizárólag a hatvan év felettiek körében emelkednek, a legnagyobb növekedés a hetven és nyolcvan év közöttiek körében tapasztalható.

Aggasztó statisztikának tartják ezt és úgy vélik, az ágazatnak meg kell céloznia a fiatalabb korosztályt is.

A „State of the US Wine Industry 2023” nevű jelentés kiemeli: az amerikai bortermelők rossz marketinget folytatnak és képtelenek vonzóvá tenni az italaikat a fiatal felnőttek számára. De nem csupán ez az egyetlen rossz hír a borban utazó vállalatok számára.

Valójában már a hatvan év alattiak körében is kevésbé releváns a borvásárlás, 2007-hez képest jelentős a csökkenés, a kézműves sörök, koktélok és kombuchák népszerűsége miatt.

Ráadásul egyre több fiatal mond le teljesen az alkoholfogyasztásról, holott pénzük lenne arra, hogy minőségi borokra költsenek.

A szakértők szerint a fiatal generációt a fenntarthatóság, a társadalmi felelősségvállalás, az egészség és a jólét hívószavaival lehet elérni. Amennyiben pedig a borászok nem változtatnak marketing-stratégiájukon, az amerikai borok világa továbbra is csak az időseké marad.

(Forrás: RobbReport)


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük