Közzétette - Kategória - Beregi Krónikák, Regionális hírek, Rendezvények, Vásárosnamény hírei, Vásárosnaményi Krónikák, Vezér cikkek

Vásárosnamény és a Bereg értékei az ország legnagyobb turisztikai eseményén


 Utazás Kiállítás Vásárosnamény (1)1

Vásárosnamény – Idén immár 40. alkalommal rendezték meg az ország legnagyobb turisztikai eseményét, ahol a vásárosnaményi Tourinform Iroda révén ismét képviseltette magát a Bereg és annak szíve Vásárosnamény. A rendezvényre március 2–5. között került sor és közel  30 ezer látogató kereste fel azt, ahol Liptákné Juhász Anikónak, Gulyás Mariettának és Márton Anitának képviselete által idén is sikerült tükröznie a beregi táj és nevezetességeienek csodálatos világát. A rendezvényen mindemellett természetesen számos utazási iroda is jelen volt és időnként még egy katalógusért is nehéz volt oda férkőzni. A HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontba kilátogatók négy nap alatt 23 ország több mint 300 kiállítójának kínálatából válogathattak. A Tourinform Iroda idén Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye Önkormányzatának standján képviselték Vásárosnaményt és a környéket. A kiállítás és a Bereg iránt iránt évről évre tapasztalható élénk érdeklődés is bizonyítja a turizmus erősödését itt a környéken. Ahogy dr. Princzinger Péter, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) általános vezérigazgató-helyettese a megnyitón elmondta: a magyar turizmus tavaly fordulóponthoz érkezett, amelynek az eredményei idén lesznek láthatók. Az ágazat teljesítménye 2010 óta markánsan erősödik: miközben a világon 4, Európában pedig 2 százalékkal nőtt az utazások száma, addig Magyarországon 7 százalékkal. A turizmus minden fontos mutatója számottevően nőtt, a belső kereslet a nemzetközivel együtt erősödik. A vezérigazgató-helyettes hozzátette: a kedvező számok ellenére sok teendő van, ezek között a konferenciaturizmus élénkítését, a gasztroturizmus erősítését említette, amit az iparági szereplők mozgásterének bővítésével is segíteni kell. Ennek érdekében magasabb szintre helyezték a fejlesztési források elosztását, dolgoznak az országmárka megújításán és a hatékonyabb nemzetközi megjelenésen. A Hungexpo Zrt. évről-évre igyekszik megújítani kiállításait, így az évtizedek óta sikeres Utazás kiállítást is. Ennek egyik eleme, hogy a folyamatosan változó, bővülő program kínálat mellett ettől az évtől kezdve sokkal nagyobb hangsúlyt fektet a külföldi díszvendégre, amely idén Oroszország volt. Ennek megfelelően hatalmas érdeklődés kísérte az A pavilon középpontjában elhelyezett orosz standot, ahol az utazási ajánlatok mellett az ország turisztikai, kulturális és gasztronómiai kínálatával is megismerkedhettek a látogatók.

[slideshow_deploy id=’121212′]


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük