Közzétette - Kategória - Beregi Krónikák, Regionális hírek, Vásárosnamény hírei, Vásárosnaményi Krónikák, Vezér cikkek

Tanulmányi kiránduláson a vásárosnaményi Lónyaysok

Tanulmányi kiránduláson a vásárosnaményi Lónyaysok (6)[srizonfbalbum id=137]

Vásárosnamény – 2016. május 18-19-én a Nemzeti Tehetségprogram támogatásával szervezett fogyasztóvédelmi szakkör résztvevőivel Budapesti kiránduláson vettünk részt.  A 18 fő diák és a két kísérőtanár első budapesti programja a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum meglátogatása volt, ahol interaktív múzeumpedagógiai foglalkozáson vehettünk részt Reklámtörténet dióhéjban címmel.

A tartalmas, játékos program után városnézésen csodálhattuk meg a Parlament, a Szent- István Bazilika és a Várnegyed impozáns épületeit. Kellemesen elfáradva érkeztünk meg szállásunkra a IX. kerületben található Rila Hotelbe, ahol finom vacsorát fogyasztottunk. Rövid pihenő után elsétáltunk a Lurdy Házba, ahol megnéztük A Vadász és a Jégkirálynő című filmet. Fiataljaink nagyon élvezték a látványos műsort. Az esti program után visszasétáltunk a szállásra.  Másnap reggeli után a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál fogadtak bennünket, ahol az élelmiszeripari- és vegyipari, valamint a mechanikai és elektronikai labor tevékenységét mutatták be nekünk. A két órásra nyúló látogatás nagyon tartalmas volt, sokat tudhattunk meg a munkájukról, több vizsgálatot is megtekinthettük (játékok ftalát tartalma, dohánytermékek kátrány tartalma, kozmetikumok vizsgálati módszerei, töréstesztek (gördeszka, bicikli), mágnesesség, kilövés erőssége (nyíl), szakadáspróba stb.). Az előadók nagyon lelkesek, felkészültek voltak és készségesen válaszoltak a kérdéseinkre. Az ebédet az Aréna Plázában fogyasztottuk el, ahol fiataljaink testközelből is láthatták a reklámok, a kereskedelem világát.