Közzétette - Kategória - Bereg, Szatmár és Rétköz térségi krónikái

Népszerűsítő kampány a szabolcsi alma melett


szabolcsi alma

Jelentősen kevesebb alma termett idén, mint a tavalyi évben. Ennek ellenére nem emelkedik látványosan a gyümölcs ára. Erről számolnak be a szabolcsi almatermesztők. A Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing igazgatósága népszerűsítő kampánnyal igyekszik rávenni a fogyasztókat, minél többen vásároljanak a gyümölcsből. Az Alma Terméktanács üdvözli a kampányt.

Az agrártárca adatai szerint is jóval kevesebb alma termett az országban, mint tavaly. A múlt esztendei 900 ezer tonna helyett csupán 500 ezer tonnával kalkulálnak. Annak érdekében, hogy az alma értékesítése gördülékenyebb legyen, népszerűsítő kampányt indít a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága. Ezt szerdán, Budapesten jelentették be. Az idénytermékek közül elsőként a jó minőségű, vitaminban és ásványi anyagokban gazdag magyar almát fogják ajánlani a vásárlóknak. Az alma mellett idén a magyar baromfitermékeket, borokat és végül a halakat fogják népszerűsíteni. Takács Ferenc, az Alma Terméktanács újfehértói elnöke a Nyíregyházi Napló megkeresésére elmondta, az almatermesztők minden ilyen fogyasztást népszerűsítő kampányt támogatnak. Nevetve tette hozzá a régi versikét; mindennap egy alma, az orvost is távol tartja.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük