Fontos levelet küldött ki az ügyfeleinek az E.ON, ugyanis az Áramszolgáltató Kft. még 2022 áprilisában az MVM Csoport tulajdonába került, így az E.ON 2024. június 30-án jogilag beolvad az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt-be.
DE MIT JELENT EZ AZ E.ON ÜGYFELEI SZÁMÁRA?
Tulajdonképpen ez annyit jelent, hogy mindenki, akinek villamosenergia-vásárlási szerződése van az E.ON-nal, az 2024. július 1-jétől jogfolytonos módon az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt-vel áll fenn. Bár alapjaiban véve semmi komoly változás nem fog történni – legalábbis olyan változás, ami nagyban érintené az ügyfeleket -, azért van egy-két dolog, amit érdemes tudni az átállással kapcsolatban – írja a promotions.hu.
A legfontosabb először is azt, hogy a villamosenergia ára nem fog változni, a szerződéseinkkel kapcsolatban pedig semmiféle teendőnk nincsen; illetve a villamosenergia-ellátás továbbra is zavartalanul biztosított, tehát ez az átállás nem eredményez majd még egy apróbb kimaradást sem.
HOGYAN ZAJLIK MAJD AZ ÜGYINTÉZÉS AZ ÁTÁLLÁSI IDŐSZAKBAN?
Nyilván az egy fontos kérdés az ügyfelek számára, hogy amíg zajlik ez az átállás, ugyanis lesz néhány nap, amíg nem fog minden működni, és nem lesz minden elérhető az ügyfeleknek. Ugyanis a szolgáltatóváltozáshoz kapcsolódó munkálatok miatt az ügyintézés június 30-át megelőzően és azt követően, nagyjából két hétig nem lesz teljes körű, éppen ezért az E.ON azt javasolja az ügyfeleknek, hogy a fontos ügyeinket még a szolgáltatóváltozás előtt intézzük el, mert az informatikai átállás időszakában erre csak korlátozott módon lesz lehetőség.
A BEFIZETÉSEKET IS ÉRINTI
Az E.ON felhívta arra is a figyelmet, hogy a változást megelőzően június 27-e 20 óráig van lehetőség arra, hogy online bankkártyás fizetéssel rendezzük a számláinkat, utána a megküldött e-számla értesítőkben lévő fizetési linkek inaktívvá válnak.
Nyilván az E.ON és az MVM is arra törekszik, hogy ez az átállás minél gördülékenyebben menjen, de egy ilyen változás során hiába vannak gondos tesztelések, történhetnek váratlan hibák, emiatt a szolgáltató az ügyfelek megértését és türelmét kéri.