A Magyar Víziközmű Szövetség és az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. 2016. október 18-19-én közösen rendezte meg a XII. Országos Ügyfélszolgálati Versenyt Szilvásváradon. A nem mindennapi szakmai megmérettetésből – a verseny történetében immár ötödik alkalommal – a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. ügyfélszolgálatos csapata került ki győztesen.
Egyébként Nyíregyházán a Társaság már három alkalommal szervezett ügyfélszolgálatos versenyt, amikor is a versenyszabályoknak megfelelően saját csapatát nem indíthatta.
Mit is jelent maga a tény, miszerint a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. ügyfélszolgálatos munkatársai több mint egy évtizede az országos rangsor elején végeznek? Elsősorban naprakész tájékozottságot a törvényi háttérnek megfelelően, a szakmai folyamatok ismeretét, nem utolsósorban pedig kiváló kommunikációt és empátiát az ügyfelekkel, felhasználókkal szemben. Természetesen a több éves sikerek mögött kemény munka áll.
A Társaság jóvoltából szervezett előadásokon, tréningeken, a vezetőik által tartott konzultációkon a frontvonalban lévő kollégák folyamatosan frissítik tudásukat mindannak érdekében, hogy a felmerülő problémákra és a váratlan helyzetekre a lehető legjobb megoldásokat tudják javasolni. Az elért eredmények pedig igazolják: a jól végzett munka mindig meghozza gyümölcsét. Bizonyítják mindezt a felhasználók visszajelzései, és az ügyfelek körében végzett elégedettségi mérések eredményei is.