Több mint 300 hazai szálláshely-szolgáltató kínál a jövő január–februári foglalásokból 20 százalékos kedvezményt azon vendégek számára, akik a fizetéshez SZÉP-kártyájukat is használják. A Visit Hungary téli kampánya azért is érdekes, mert a kampány éppen abban az időszakban indul, amikor a SZÉP-kártya-keret 50 százalékát már lakásfelújításra is el lehet költeni.
Országos kampányt indított a Visit Hungary, melynek keretében a szolgáltatók árengedményekkel csábítják a SZÉP-kártya-tulajdonosokat év eleji szállásfoglalásra.
Az őszi–téli időszak belföldi forgalmát élénkítő országos kampányhoz csatlakozó szálláshely-szolgáltató kínál a jövő január–februári foglalásokból 20 százalékos kedvezményt azon vendégek számára, akik a fizetéshez SZÉP-kártyájukat is használják.
Felértékelődik tehát a kártyás költés, nem függetlenül a kormány 21 pontos téli akciócsomagjától, melynek egyik eleme, hogy 2025-től átmenetileg lehetővé válik a Széchenyi Pihenő Kártyára érkező juttatások 50 százalékának a felhasználása lakásfelújításra.
A SZÉP-kártya-használatot erősítő kampány részletei, valamint a kedvezményt biztosító szolgáltatók már elérhetők a csodasmagyarorszag.hu oldalon – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) leányvállalataként létrejött Visit Hungary Zrt.
A magyarok közül is egyre többen töltik a karácsonyt és az óév utolsó napjait belföldi kikapcsolódással, ugyanakkor a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai alapján
az ünnepi szezont követően trendszerűen visszaesik a belföldi turisztikai kereslet hazánkban.
A csendesebb év eleji időszak kiegyensúlyozására, a január–februári foglalások ösztönzésére indította el a Visit Hungary az országos marketingkampányát.
A reklámok egyaránt szólnak
- a rövid kiruccanásokat és hosszú hétvégéket kereső fiatal felnőttekhez,
- a főszezonon kívül is rugalmasan utazni tudó idősebbekhez, valamint
- a kisgyermekes családokhoz.
A forgalomélénkítés mellett a kampány további célja a SZÉP-kártya-költések ösztönzése is, hiszen ez a belföldi turizmus egyik hajtómotorja.
Bár a kártyabirtokosok az év első kilenc hónapjában összesen több mint 327 milliárd forintot használtak fel, szeptember végén a kártyákon még 92 milliárd forint állt rendelkezésre, mert egyidejűleg a feltöltések is nőttek
– hangsúlyozza Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója.
A Visit Hungary téli akciójához már több mint 300 szolgáltató csatlakozott.
Így változnak a cafeteria adószabályai jövőre – mutatjuk a részleteket
A dolgozókat sok helyen próbálják béren kívüli juttatásokkal is motiválni a vállalatok. Mutatjuk, hogy adózási szempontból hogyan változnak a cafeteria szabályai.