Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák, Közélet

Eltűnik a boltokból az ikonikus magyar sör


sör 1
Lecserélik a csomagolást, a receptet és a nevet is a Dreher Classicnál. Az új sörből pedig kihagyják a pótanyagokat.

Új recepttel és csomagolással kezdik forgalmazni a Dreher Classicot, amely mostantól Dreher Gold néven fut majd. A kőbányai sörgyár zászlóshajóját hosszas íztesztelés után vezették be – jelentette be hétfői sajtótájékoztatóján az Asahi japán sörkonzorcium tulajdonában lévő magyar gyártó.

A cég az elmúlt időszakban bátran kísérletezett a söreivel, eleinte a kisebb szériás termékekkel – elég csak a Hideg, Tripla, Mozaik, Nyári és Amerikai komlós termékekre gondolni -, de hoztak be új brandeket is, mint a Peroni vagy az Asahi Superdry. Az átpozícionálást pedig már január végén megkezdték a Kozel újracímkézésével és ízbeli átgondolásával, amely mostantól svetly helyett premium jelzővel fut. (Ez utóbbit a Napi.hu is tesztelte február elején, melyről itt olvashat.)

A zászlóshajó viszont egyértelműen a Dreher névadó márka itthon, jól mutatja ezt, hogy az üzemben készülő 500 millió korsónyi sörből 75 millió az alapmárka részesedése.

„A piaci adatokat nézve, nemcsak nekünk, hanem a fogyasztóknak is fontos, ha a Dreher márkával történik valamit. A Dreher Classic kívül és belül is megújul, Dreher Gold névre kereszteltük. De a legfontosabb, hogy elhagytuk a kukoricagrízt a receptből és kristálytiszta vízből fog készülni – mondta el Wilheim Gábor marketingigazgató a sajtótájékoztatón. A bevezetést hosszas íztesztelés előzte meg, amelyben érezték a visszajelzést a fogyasztóktól, hogy a pótalapanyagoktól – kukoricagríz – forduljanak a komló-víz-maláta szentháromság felé.

Mire a boltokba kerül az új sör és teljesen lecserélődik a Classicból megmaradt készlet, nagyjából 4-6 hét lehet. Ekkor már a fogyasztóknak nem marad más, csak hogy megszokják az új ízt.

napi.hu


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük