Közzétette - Kategória - Belföldi krónikák

Aki Tescoban vásárol, azok jobb ha ezt tudják: szigorításokat jelentett be az üzletlánc


Aki Tescoban vásárol, az tudja, hogy a jó árak gyakran az üzletlánc hűségprogramjához, a Clubcardhoz vannak kötve. Eddig egészen egyszerűen lehetett vele vásárolni és élvezni az előnyeit, ám a Tesco drasztikus változtatásokat bevezetett be, melyek sok vásárlót ellehetetlenít majd a kártyája használatától.

Megszűnik a „közös kártya”

A Tesco Clubcard hűségprogramot érintő változtatás sokakat érhet váratlanul a kasszánál. Az új szabályozás értelmében mostantól csak a saját névre regisztrált kártyákat fogadja el a bolthálózat a kedvezmények igénybevételéhez. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók többé nem használhatják családtagjaik kártyáit a Clubcard árak érvényesítésére, pontgyűjtésre, vagy a kuponok és utalványok beváltására. A módosítás célja, hogy személyre szabottabb és átláthatóbb vásárlói élményt nyújtsanak, ugyanakkor ez komoly alkalmazkodást kívánhat azoktól, akik eddig közös fiókot használtak.

A Tesco a változást a weboldalán és a Clubcard applikációban regisztrált felhasználói fiókokra építi. Ez a lépés nemcsak a visszaélések csökkentésére szolgál, hanem a digitalizálódást is sarkallja. Bár a döntés sokak számára kényelmetlenséget jelenthet, a vállalat szerint az egyéni regisztráció hosszú távon előnyösebb, hiszen a felhasználók így személyre szabott ajánlatokat és kedvezményeket kaphatnak.

KEMMA


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük